diesel universal locomotive SU45

 

SU45-091 +1998

 

SU45-092
SU45-092 z MT Poznań, z pociąiem osobowym 57144 z Bydgoszczy Głównej do Wągrowca, wjeżdża do Szubina (16.05.1999).   SU45-092 from Poznan Joint Depot, with the passenger train 57144 from Bydgoszcz Glowna to Wagrowiec, entering Szubin station (May 16, 1999).
SU45-092 z pociągiem osobowym 77241 z Ostrowa Wielkopolskiego do Leszna, na szlaku między Grzybowem, a Lesznem (12.05.2001).   SU45-092 with passenger train 77241 Ostrow Wielkopolski - Leszno, between Leszno Grzybowo and Leszno stations (May 12, 2001).

 

SU45-095
SU45-095 w Lokomotywowni Poznań. Ten egzemplarz nie ma zmienionych oznaczeń na pudle i wciąż przedstawia się jako SP45-095 (11.10.1997).   SU45-095, that seems to be unused for months, in Poznan Shed. What's unusual - the loco has 'SP45'-type letters on the body - sometimes during the rebuild the letters on the body weren't changed (October 11, 1997).
SU45-095 już po naprawie i malowaniu, w obsłudze pociągu osobowego 4446 z Poznania, mija semafor wjazdowy w Wolsztynie (02.05.1998).   SU45-095 - the same as on the picture above, now after the renowation services passenger train 4446 from Poznan Glowny to Wolsztyn (now passing the entrance semaphore in Wolsztyn) (May 02, 1998).
SU45-095 wjeżdża do Wolsztyna z pociągiem osobowym 4446 z Poznania Głównego (01.05.2000).   SU45-095 entering Wolsztyn with the passenger train 4446 from Poznan Glowny (May 01, 2000).
SU45-095 nocuje w Wolsztynie ze składem pociągu do Poznania Głównego (01.05.2000).   SU45-095 left in Wolsztyn for the night with the cars of passenger train to Poznan Glowny (May 01, 2000).
SU45-095 dostała prawidłową literkę oraz nowy przydział - lokomotywownia w Malborku (23.01.2002).   SU45-095 has got a correct class letter ('U') and new motherdepot - Malbork (January 23, 2002).
SU45-095 w lokomotywowni w Malborku (23.01.2002).   SU45-095 in Malbork depot (January 23, 2002).
SU45-095 w Kwidzynie, ze składem pociągu szczytowego Malbork - Kwidzyn - Malbork (25.01.2002).   SU45-095 with cars of Malbork - Kwidzyn - Malbork train, at Kwidzyn station (January 25, 2002).

 

SU45-096

 

SU45-097
SU45-097 z MT Poznań, z pociągiem osobowym 4444 to Wolsztyna, oczekuje w Poznaniu Głównym (05.06.1998).   SU45-097 from Poznan Joint Depot, with the passenger train 4444 to Wolsztyn, waiting in Poznan Glowny (June 05, 1998).

 

SU45-098
SU45-098 wjeżdża do Wolsztyna z pociągiem osobowym 33043 z Leszna (19.03.2000).   SU45-098 entering Wolsztyn with the ordinary passenger train no. 33043 from Leszno (March 19, 2000).
SU45-098 w Wolsztynie przed odjazdem z pociągiem 33035 do Zbąszynka (19.03.2000).   SU45-098 with passenger train no. 33035 to Zbaszynek, before start its route in Wolsztyn (March 19, 2000).
SU45-098 z pociągiem pospiesznym 77212 'Zielonogórzanin' z Zielonej Gory do Ostrowa Wielkopolskiego, na szlaku pomiędzy Lesznem i Grzybowem (12.05.2001).   SU45-098 with fast passenger train 77212 'Zielonogorzanin' from Zielona Gora to Ostrow Wielkopolski, between Leszno and Leszno Grzybowo (May 12, 2001).

 

SU45-099
SU45-100
SU45-101

 

SU45-105
SU45-105 z osobowym 7713 ze Szczecinka do Słupska, wjeżdża na stację Kawcze. W oddali po prawej - pseudo-semafor określający nie zajętość szlaku, lecz tylko ułożony przebieg dla pociągu (pod tym względem przpomina on tarczę ostrzegawczą). System Kapsch'a założony na tej linii wymaga ciągłej łączności radiowej drużyny trakcyjnej z dyżurnym, znajdującym się w Miastku (27.11.1999).   SU45-105 with passenger train 7713 from Szczecinek to Slupsk, entering Kawcze. Far on the right side you can see a quasi-semaphore, which is a part of whole Kapsch traffic control, in which Szczecinek-Slupsk line is equipped. This type of traffic control requires permanent radio connection between the engineer and traffic controller in Miastko (mid-point of this line) (November 27, 1999).
SU45-105 w lokomotywowni w Szczecinku (10.03.2001).   SU45-105 in Szczecinek depot (March 10, 2001).
SU45-105 w lokomotywowni w Szczecinku (09.03.2002).   SU45-105 in Szczecinek depot (March 09, 2002).

 

SU45-106
SU45-106 z zestawem piętrowym jako pociąg osobowy 85830 ze Szczecinka do Tczewa, mija Rokitki Tczewskie (19.06.1999).   SU45-106 with double-decker (Bhp) set as the passenger train 85830 from Szczecinek to Tczew, passing Rokitki Tczewskie (June 19, 1999).
SU45-106 z pociągiem osobowym 5821 z Tczewa do Szczecina Głównego wjeżdża na przystanek pasażerski Szpęgawsk (19.06.1999).   SU45-106 with passenger train 5821 from Tczew to Szczecin Glowny, entering Szpegawsk passenger stop (June 19, 1999).
SU45-106 opuszcza Chojnice z pociągiem osobowym 5821 jadącym z Tczewa do Szczecina Głównego (25.03.2000).   SU45-106 leaving Chojnice with the passenger train 5821 from Tczew to Szczecin (March 25, 2000).

 

SU45-107
SU45-107 z pociągiem osobowym 8522 ze Szczecina Głównego do Tczewa, wjeżdża do Szpęgawska (19.06.1999).   SU45-107 with passenger train 8522 from Szczecin Glowny to Tczew, entering Szpegawsk (June 19, 1999).
SU45-107 z pociągiem osobowym 77113 ze Szczecinka do Słupska, wjeżdża do Gwdy Małej (10.03.2001).   SU45-107 with passenger train 77113 from Szczecinek to Slupsk, entering Gwda Mala (March 10, 2001).
SU45-107 z pociągiem osobowym 85133 do Szczecinka, przed wyjazdem ze Słupska (09.03.2002).   SU45-107 with passenger train 85133 to Szczecinek, before leaving Slupsk (March 09, 2002).
SU45-107 wjeżdża do lokomotywowni w Szczecinku (09.03.2002).   SU45-107 entering Szczecinek depot (March 09, 2002).

 

SU45-108
SU45-108, przed chwilą odczepiony od składu pociągu osobowego w Tczewie (06.06.1999).   SU45-108 in Tczew, decoupled a while ago from the passenger train (June 06, 1999).
SU45-108 wjeżdża do Szczecinka z pociągiem osobowym 8522 ze Szczecina Głównego do Tczewa. Po lewej stronie widoczny budynek czwartej nastawni wykonawczej - Sk4 (27.11.1999).   SU45-108 entering Szczecinek with long-distance passenger train 8522 from Szczecin Glowny to Tczew, calling at Chojnice. Fourth orders-taking switch tower Sk4 is on the left side of the picture (November 27, 1999).
SU45-108 z pociągiem osobowym 58134 Szczecinek - Słupsk, czeka na mijance w Kawczach na pociąg w przeciwnym kierunku (09.03.2002).   SU45-108 with passenger train 58134 from Szczecinek to Slupsk, waiting at Kawcze station for the train going the opposite direction (March 09, 2002).

 

SU45-109

 

SU45-111
SU45-111 podstawia pociąg osobowy w Działdowie (19.08.1997).   SU45-111 bringing the passenger train to the platform in Dzialdowo (August 19, 1997).
SU45-111 w Grudziądzu, z pociągiem osobowym 19024 z Laskowic Pomorskich do Działdowa (24.04.1999).   SU45-111 in Grudziadz, with passenger train 19024 from Laskowice Pomorskie to Dzialdowo (April 24, 1999).
SU45-111 odjeżdża z Malborka z pociągiem osobowym 5526 do Torunia Głównego (10.03.2001).   SU45-111 leaving Malbork with passenger train 5526 to Torun Glowny (March 10, 2001).

 

SU45-112
SU45-112 manewruje w Braniewie (23.01.2001).   SU45-112 switching in Braniewo (January 23, 2001).

 

SU45-113
SU45-113 z MT Chojnice, zmienia w Kościerzynie czoło pociągu osobowego z Chojnic do Gdyni (13.08.1998).   SU45-113 from Chojnice Depot, switching for change the head of the passenger train from Chojnice to Gdynia, in Koscierzyna (August 13, 1998).
SU45-113 w macierzystej jednostce w Chojnicach (28.11.1998).   SU45-113 in its Mother Depot Chojnice (November 28, 1998).
SU45-113 z pociągiem osobowym 90024 z Gdyni Głównej Osobowej do Chojnic, wjeżdża na przystanek pasażerski Rębiechowo (27.06.1999).   SU45-113 with passenger train 90024 from Gdynia Glowna to Chojnice, entering Rebiechowo passenger stop (June 27, 1999).
SU45-113 z pociągiem osobowym 90024 z do Chojnic, przed odjazdem z Gdańska Osowy (22.07.1999).   SU45-113 with passenger train 90024 to Chojnice, a whil before leaving Gdansk Osowa (July 22, 1999).
SU45-113 wjeżdża na stacyjkę Somonino, prowadząc pociąg osobowy 90121 z Chojnic do Gdyni (13.05.2000).   SU45-113 with the ordinary passenger train no. 90121 from Chojnice to Gdynia, entering small junction Somonino (May 13, 2000).
SU45-113 z pociągiem 58743 z Tczewa do Piły Głównej, chwilkę po opuszczeniu stacji Swarożyn (23.07.2000).   SU45-113 with passenger train 58743 from Tczew to Pila Glowna, a moment after leaving Swarozyn (July 27, 2000).

 

SU45-114
SU45-114 z pociągiem osobowym 85728 z Piły Głównej, wjeżdża do Chojnic (13.08.1998).   SU45-114 with a passenger train 85728 from Pila Glowna, entering Chojnice (August 13, 1998).
SU45-114 z pociągiem osobowym 90023 z Chojnic do Gdyni, wjeżdża do Gdańska-Osowej (10.05.1999).   SU45-114 with passenger train 90023 from Chojnice to Gdynia Glowna, entering Gdansk Osowa station (May 10, 1999).
SU45-114 opuścił Gdańsk-Osowę z pociągiem osobowym z Chojnic do Gdyni (19.05.1999).   SU45-114 with the passenger train from Chojnice to Gdynia, has just left Gdansk Osowa station (May 19, 1999).
SU45-114 z pociągiem pospiesznym 55106 'Tur' z Chojnic do Gdyni, odjeżdża ze stacji Czarna Woda (03.11.2001).   SU45-114 with the fast passenger train 55106 'Tur' from Chojnice to Gdynia, leaving Czarna Woda station (November 03, 2001).

 

SU45-115
SU45-115 w Lokomotywowni Chojnice (17.06.1999).   SU45-115 in Chojnice Depot (June 17, 1999).

 

SU45-116
SU45-116 z pociągiem osobowym do Tczewa, w Chojnicach (29.11.1997).   SU45-116 with a passenger train in Chojnice (November 29, 1997).
SU45-116 z pociągiem osobowym do Tczewa odjeżdża z Chojnic pogrążonych w śniegu i mgle (29.11.1997).   SU45-116 with a passenger train to Tczew, leaving full of snow and frog Chojnice (November 29, 1997).
SU45-116 z pociągiem osobowym 7730 do Tczewa, odjeżdża z Chojnic. Przy następnym peronie widać końcówkę głowicy napędowej VT601 008 TEE 'Hanza Express', który tego dnia przejeżdżał przez Polskę w drodze z Królewca do Kolonii (13.08.1998).   SU45-116 with passenger train 7730 to Tczew, leaving Chojnice. The train on the next platform is German TEE 'Hanza Express' [VT601 008 head], that was passing Poland that day on its route from Koenigsberg to Koeln (August 13, 1998).
SU45-116 wjeżdża do Swarożyna z pociągiem osobowym 7725 z Tczewa do Chojnic (06.06.1999).   SU45-116 with the passenger train 7725 from Tczew to Chojnice, entering Swarozyn (June 06, 1999).
SU45-116 z pociągiem pospiesznym 85500/1 'Kociewie' z Gorzowa Wielkopolskiego do Gdyni Głównej Osobowej, w Rytlu, w czasie przymusowej mijanki z pociągiem osobowym (10.07.1999).   SU45-116 with fast passenger train 85500/1 'Kociewie' from Gorzow Wielkopolski to Gdynia Glowna Osobowa, in Rytel, when it had to stop to pass the passenger train from Tczew to Chojnice (July 10, 1999).
SU45-116 z pociągiem osobowym 7729 z Tczewa do Chojnic, wjeżdża do Starogardu Gdańskiego (20.10.2001).   SU45-116 with passenger train 7729 from Tczew to Chojnice, entering Starogard Gdanski (October 20, 2001).

 

SU45-117
SU45-117 z pociągiem 33423 do Krzyża, przed odjazdem z Piły (27.11.2001).   SU45-117 with passenger train 33423 to Krzyz, before leaving Pila Glowna (November 27, 2001).

 

SU45-118
SU45-118 prowadząc pociąg pospieszny 85116 z Kostrzyna do Bydgoszczy Głównej mija stacyjkę Stare Kurowo (18.03.2000).   SU45-118 passing nice station Stare Kurowo, heading the fast passenger train 85116 from Kostrzyn to Bydgoszcz Glowna (March 18, 2000).

 

SU45-119 +1998
SU45-120 +1998