diesel universal locomotive SU45

 

SU45-241
SU45-241 z MT Szczecin, z międzynarodowym pociąiem osobowym 5911/65006 z Berlina Lichtenberga do Bydgoszczy Głównej, mija przystanek osobowy Biała Pilska (12.12.1998).   SU45-241 from Szczecin Joint Depot, with international passenger train 5911/65006 from Berlin Lichtenberg to Bydgoszcz Glowna, passing Biala Pilska, closed-down passenger stop before Pila (December 12, 1998).
SU45-241 z pociągiem osobowym 11132 do Piły Głównej, przed odjazdem z Kostrzyna (18.03.2000).   SU45-241 with an ordinary passenger train 11132 to Pila Glowna, before starting the route in Kostrzyn (March 18, 2000).

 

SU45-242
SU45-243

 

SU45-244
SU45-244 z długaśnym pociągiem pospiesznym 14502 'Wigry' z Suwałk do Gliwic i Krakowa, wjeżdża do Augustowa (01.05.2001).   SU45-244 with season-routing long night fast passenger train 14502 'Wigry' from Suwalki to Gliwice and Krakow, entering Augustow (May 01, 2001).
SU45-244 opuszcza Augustów z nocnym pociągiem pospiesznym 77221 z Łodzi Fabrycznej do Suwałk (02.05.2001).   SU45-244 with night passenger train 77221 from Lodz Fabryczna to Suwalki, leaving Augustow (May 02, 2001).
SU45-244 z pociągiem pospiesznym 'Wigry' do Gliwic, na krótkim odcinku między przystankiem Augustów Port i stacją Augustów (02.05.2001).   SU45-244 with fast passenger train 'Wigry' to Gliwice, between Augustow Port passenger stop, and Augustow station, near Biale Lake (May 02, 2001).
SU45-244 w lokomotywowni Suwałki (03.05.2001).   SU45-244 in Suwalki depot (May 03, 2001).

 

SU45-245
SU45-245 dopiero co podczepiona w Pile Głównej do składu pociągu pospiesznego 58107 'Barnim' jadącego z Torunia Głównego do Szczecina Głównego. Barnim to imię kilku książąt szczecińskich (11.12.1999).   SU45-245 has just have been coupled to the fast passenger train 58107 'Barnim' going from Torun Glowny to Szczecin Glowny. By the way, Barnim was the name of few Szczecin princes (December 11, 1999).
SU45-245 z pociągiem pospiesznym 58107 'barnim' w Trzciance (11.12.1999).   SU45-245 with fast passenger train 58107 'Barnim' in Trzcianka (December 11, 1999).

 

SU45-246
SU45-246 nieopodal obrotnicy w Wolsztynie (18.06.1997).   SU45-246 waiting near the turntable in Wolsztyn for its duties (June 18, 1997).
SU45-246 z osobowym 4444 Poznań - Wolsztyn, przy tarczy ostrzegawczej (zamkniętej) semafora wjazdowego stacji docelowej (01.05.2000).   SU45-246 with the ordinary passenger train 4444 from Poznan Glowny, at the forewarning signal showing 'stop' on the entrance semaphore in Wolsztyn (May 01, 2000).
SU45-246 opuszcza Wolsztyn z pociągiem osobowym 4449 do Poznania Głównego (01.05.2000).   SU45-246 leaving Wolsztyn with the passenger train 4449 to Poznan Glowny (May 01, 2000).

 

SU45-247
SU45-247 z pociąiem osobowym 33034 ze Zbąszynka do Leszna, opuścił Wolsztyn (02.05.1998).   SU45-247 with the passenger train no. 33034 from Zbaszynek to Leszno, leaving Wolsztyn (May 02, 1998).

 

SU45-249
SU45-250

 

SU45-251 +1998
SU45-251 w lokomotywowni w Szczecinku już jest zdjęta z inwentarza, co wróży jej tylko jedną podróż i to nie o własnych siłach... (27.11.1999).   SU45-251 in Szczecinek Depot. The loco has been removed from the inventory, so one should expect its last ride for scrapping (November 27, 1999).

 

SU45-253
SU45-253 z pociągiem osobowym 11128 z Kostrzyna do Krzyża, odjeżdża ze Starego Kurowa (18.03.2000).   SU45-253 leaving Stare Kurowo with an ordinary passenger train no. 11128 from Kostrzyn to Krzyz (March 18, 2000).

 

SU45-254
SU45-254 wjeżdża do Wolsztyna z pociągiem osobowym 33039 relacji Leszno - Zbąszynek. Wskutek awarii jednej z rogatek (pękła linka) widocznej po lewej stronie lokomotywy, przejazd musiał być chroniony przez pracownika kolei - w tej roli wystąpił (widoczny jako plamka między nastawnią a rogatką) kolega Edziu z Gdyni (01.05.2000).   SU45-254 entering Wolsztyn with the passenger train 33039 from Leszno to Zbaszynek. the railroad crossing must've been prtected by the PKP employee, because one of the gate has broke down (May 01, 2000).
SU45-254 jako pociąg lokomotywowy (lokomotywa luzem) wjeżdża do Leszna od strony Wschowy (02.05.2000).   SU45-254 entering Leszno going alone from Wschowa direction (May 02, 2000).

 

SU45-255

 

SU45-256
SU45-256 i 071 w lokomotywowni Chojnice (11.11.1998).   SU45-256 and SU45-071 in Chojnice Depot (the old one), near the ruined turntable (November 11, 1998).
SU45-256 z pociągiem osobowym 7727 z Tczewa do Chojnic, mija posterunek odgałęźny Tczew Suchostrzygi (22.11.1998).   SU45-256 with passenger train 7727 from Tczew to Chojnice, passing Tczew Suchostrzygi (November 22, 1998).
SU45-256 z pociągiem osobowym 90023 z Chojnic do Gdyni, w Żukowie Wschodnim (19.03.1999).   SU45-256 with passenger train 90023 from Chojnice to Gdynia, in Zukowo Wschodnie (March 19, 1999).
SU45-256 w Chojnicach, z dwoma starymi 'ryflakami', jeszcze w dawnym malowaniu, jako pociąg osobowy 2235 do Kościerzyny (17.06.1999).   SU45-256 in Chojnice, with two old Bh-type cars in old livery (black painting), as the passenger train 2235 to Koscierzyna (June 17, 1999).
SU45-256 z pociąiem osobowym 7727 z Tczewa do CHojnic, mija Rokitki Tczewskie (28.07.2000).   SU45-256 with ordinary passenger train 7727 from Tczew to Chojnice, passing Rokitki Tczewskie (July 28, 2000).
SU45-256 - pierwszy 'fiat' po naprawie w PESA Bydgoszcz (dawny ZNTK) wygląda dosyć 'fluorescencyjnie', szczególnie w jasnozielonych partiach pudła. Aha - ten spotkany w Tczewie (09.12.2001).   SU45-256 in Tczew. It's the first SU45 overhauled in PESA Bydgoszcz, now looking like it was painted with fluorescent markers, especially light-green parts are reflecting (December 09, 2001).
SU45-256 z pociągiem osobowym 58423 z Gdyni Głównej Osobowej do Szczecinka, odjeżdża z przystanku w Szpęgawsku (23.01.2002).   SU45-256 with passenger train 58423 from Gdynia Glowna Osobowa to Szczecinek, leaving Szpegawsk passenger stop (January 23, 2002).

 

SU45-257
SU45-257 z pociągiem osobowym 5524 z Malborka do Torunia Głównego, mija semafor wyjazdowy stacji Toruń Wschodni (09.05.1999).   SU45-257 with the passenger train 5524 from Malbork to Torun Glowny, passing the exit-semaphore in Torun Wschodni station (May 09, 1999).
SU45-257 w Lokomotywowni Grudziądz (26.06.1999).   SU45-257 in Grudziadz Depot (June 26, 1999).

 

SU45-259 +1998

 

SU45-260
SU45-260 z MT Białogard, z pociągiem dalekobieżnym 5821 z Tczewa do Szczecina Głównego, opuszcza Starogard Gdański (11.11.1998).   SU45-260 from Bialogard Joint Depot, with passenger train 5821 from Tczew to Szczecin Glowny, leaving Starogard Gdanski (November 11, 1998).
SU45-260 w Tczewie-Suchostrzygach, z pociągiem 8522 ze Szczecina Głównego do Tczewa (06.12.1998).   SU45-260 with passenger train 8522 from Szczecin Glowny to Tczew, passing Tczew Suchostrzygi (December 06, 1998).
SU45-260 z pociągiem osobowym 8522 ze Szczecina Głównego do Tczewa wjeżdża do Chojnice (11.12.1999).   SU45-260 with passenger train 8522 from Szczecin Glowny to Tczew, entering Chojnice (December 11, 1999).
SU45-260 wjeżdża do Czerska z pociągiem osobowym 7729 relacji Tczew-Chojnice (09.04.2000).   SU45-260 entering Czersk, with passenger train 7729 from Tczew to Chojnice (April 09, 2000).

 

SU45-261 +1998

 

SU45-263
SU45-263 w Lokomotywowni Kamieniec Ząbkowicki (06.06.1998).   SU45-263 in Kamieniec Zabkowicki Depot (June 06, 1998).
SU45-263 zabrany z Kamieńca, gdzie niechybnie by go skasowano, już po naprawie i malowaniu (lakierami samochodowymi) w Lokomotywowni Grudziądz (26.06.1999).   SU45-263 taken from Kamieniec Zabkowicki to Torun Joint Depot, and then repaired (painted using original car-paint), now between other locos in Grudziadz Depot (June 26, 1999).
SU45-263 w Lokomotywowni Grudziądz (26.06.1999).   SU45-263 in Grudziadz Depot (June 26, 1999).
SU45-263 w Toruniu Głównym, po przyprowadzeniu pociągu przyspieszonego z Malborka (11.11.1999).   SU45-263 in Torun Glowny, after arrival with the passenger train from Malbork (November 11, 1999).
SU45-263 z pociągiem 5521 z Torunia do Malborka, mija Gościszewo (10.11.2001).   SU45-263 with passenger train 5521 from Torun to Malbork, passing Gosciszewo (November 10, 2001).
SU45-263 w lokomotywowni Bydgoszcz Główna (17.11.2001).   SU45-263 in Bydgoszcz Glowna depot (November 17, 2001).

 

SU45-264
SU45-264 w Chojnicach - jest to obecnie najwyższy numer tej serii w służbie (25.03.2000).   SU45-264 in Chojnice. Presently, it's the highest number of that class still in use (March 25, 2000).
SU45-264 wjeżdża do Szczecinka z pociągiem osobowym 420 z Runowa Pomorskiego (09.03.2002).   SU45-264 with passenger train 420 from Runowo Pomorskie, entering Szczecinek (March 09, 2002).
SU45-264 manewruje w Szczecinku (09.03.2002).   SU45-264 switching in Szczecinek (March 09, 2002).

 

SU45-265 +1998