diesel universal locomotive SU46

 

SU46-021 +1990

 

SU46-022
SU46-022 z pociągiem osobowym z Wolsztyna przybył do Poznania Głównego (11.10.1997).   SU46-022 with passenger train from Wolsztyn, that jus has come to Poznan Glowny (October 11, 1997).
SU46-022 z pociągiem osobowym 4446 z Poznania, wjeżdża do Wolsztyna (11.10.1997).   SU46-022 with the passenger train no. 4446 from Poznan, entering Wolsztyn (October 11, 1997).
SU46-022 ze składem przed podstawieniem w Bydgoszczy Głównej (22.11.1997).   SU46-022 with a train in Bydgoszcz Glowna (November 22, 1997).
SU46-022 ze składem w Bydgoszczy Głównej (22.11.1997).   SU46-022 from Poznan Depot, waiting with the cars to Poznan, on the passing siding in Bygdoszcz Glowna; a while later the cars will be brought to the platform (November 22, 1997).
SU46-022 z pociągiem osobowym 66134/5 do Wągrowca, przed odjazdem z Poznania Głównego (07.06.1998).   SU46-022 with passenger train 66134/66135 to Wagrowiec, waiting in Poznan Glowny (June 07, 1998).
SU46-022 w Wolsztynie (30.12.1998).   SU46-022 in Wolsztyn (December 30, 1998).

 

SU46-023
SU46-023 z pociągiem osobowym 51223 do Ełku, przed odjazdem z Olsztyna Głównego. Obok EU07-220 z pospiesznym 51114 'Biebrza' do Kuźnicy Białostockiej (21.04.2001).   SU46-023 withpassenger train 51223 to Elk, and EU07-220 with fast passenger 51114 from Gdynia to Kuznica Bialostocka - both before depart Olsztyn Glowny (April 21, 2001).

 

SU46-024

 

SU46-025
SU46-025 w Kamieńcu Ząbkowickim (06.06.1998).   SU46-025 in Kamieniec Zabkowicki Depot (June 06, 1998).

 

SU46-026
SU46-026 zbliża się do Jaworzyny Śląskiej z pociągiem osobowym (15.09.1997).   SU46-026 coming to Jaworzyna Slaska with the passenger train (September 15, 1997).

 

SU46-027 +1998
SU46-027 wśród innych lokomotyw przeznaczonych do kasacji w lokomotywowni Żagań (02.05.2000).   SU46-027 among other scrap in Zagan depot (May 02, 2000).

 

SU46-028 +1999

 

SU46-029
SU46-029 w lokomotywowni w Żaganiu (02.05.2000).   SU46-029 in Zagan depot (May 02, 2000).
SU46-029 podjeżdża do peronu 4 na stacji Żagań - stoi tam skład pociągu pospiesznego 'Malta' do Poznania (02.05.2000).   SU46-029 preparing in Zagan to service the fast passenger train to Poznan Glowny (May 02, 2000).

 

SU46-030
SU46-030 z pociągiem osobowym 56121 z Ełku do Wrocławia Głównego, mija Olszynkę, tuż przed Korszami (24.01.2002).   SU46-030 with passenger train 56121 from Elk to Wroclaw Glowny, passing Olszynka, just before reaching Korsze (January 24, 2002).

 

SU46-031

 

SU46-032
SU46-032 w Głogowie oczekuje na swoją kolejkę do pracy - pociąg osobowy do Żagania (02.05.2000).   SU46-032 in Glogow, waiting for the work with the passenger train towards Zagan (May 02, 2000).
SU46-032 wjechał do Żagania z pociągiem osobowym 67331 z Głogowa (02.05.2000).   SU46-032 has arrived to Zagan with the passenger train 67331 from Glogow (May 02, 2000).
SU46-032 podąża luzem w kierunku lokomotywowni Żagań (02.05.2000).   SU46-032 going towards Zagan depot (May 02, 2000).

 

SU46-033
SU46-033 z pociągiem z Wolsztyna skończył bieg w Poznaniu Głównym (17.06.1997).   SU46-033 with the train from Wolsztyn, in Poznan Glowny (June 17, 1997).
SU46-033 podjeżdża w stronę składu pociągu osobowego do Wolsztyna w Poznaniu Głównym (30.04.1998).   SU46-033 from Poznan Depot, preparing to be coupled to the train to Wolsztyn (April 30, 1998).
SU46-033 z pociągiem osobowym 57130 z Bydgoszczy Głównej, wjeżdża do Wolsztyna (19.03.2000).   SU46-033 with the ordinary passenger train no. 57130 from Bydgoszcz Glowna, calling at Wagrowiec, entering Wolsztyn after half the day of its journey (March 19, 2000).
SU46-033 w Wolsztynie (19.03.2000).   SU46-033 in Wolsztyn (March 19, 2000).

 

SU46-034
SU46-034 z pociągiem osobowym 4641 z Katowic do Legnicy, wjeżdża do Jaworzyny Śląskiej (15.05.1999).   SU46-034 with passenger train 4641 from Katowice to Legnica, entering Jaworzyna Slaska (May 15, 1999).
SU46-034 opuszcza Jaworzynę Śląską z pociągiem osobowym 6440 z Legnicy do Katowic (15.05.1999).   SU46-034 leaving Jaworzyna Slaska with passenger train 6440 from Legnica to Katowice (May 15, 1999).

 

SU46-035
SU46-035 w Poznaniu Głównym, w chwilę po odczepieniu od składu pociągu osobowego z Wągrowca (05.06.1998).   SU46-035 from Poznan Joint Depot, decoupled a while ago in Poznan Glowny, from passenger train from Wagrowiec (June 05, 1998).
SU46-035 w Poznaniu Głównym, manewruje przed podłączeniem do składu pociągu osobowego do Bydgoszczy Głównej (03.05.2000).   SU46-035 switching in Poznan Glowny before coupled to the passenger train to Bydgoszcz Glowna (May 03, 2000).

 

SU46-036 +1998
SU46-036 częściowo spalona w garażu wachlarzowym lokomotywowni Żagań (02.05.2000).   SU46-036 partially burned down, in the roundhouse in Zagan depot (May 02, 2000).

 

SU46-037

 

SU46-038 +1999
SU46-038 częściowo spalona w lokomotywowni w Żaganiu (02.05.2000).   SU46-038 partially burned down, in the roundhouse in Zagan depot (May 02, 2000).

 

SU46-039
SU46-039 - kolejna żagańska 'suka' przedelegowana do Gdyni, tym razem z pociągiem osobowym z Bydgoszczy do Gdyni wjeżdża do Gdańska Osowy (14.09.1999).   SU46-039 is the next ex-Zagan's loco assigned to Gdynia Joint Depot where serviced passenger trains to Hel, during the summer season. After that time all SU-46 class locos assigned to Gdynia Depot also service Koscierzyna-route, like this loco spotted with the passenger train from Bydgoszcz to Gdynia, while entering Gdansk Osowa (September 14, 1999).
SU46-039 w Gdyni Głównej z pociągiem osobowym 93125 na Hel (21.10.1999).   SU46-039 with passenger train 93125 to Hel, waiting in Gdynia Glowna (October 21, 1999).
SU46-039 w macierzystej lokomotywowni w Gdyni Grabówku (13.11.1999).   SU46-039 in its mother depot - Gdynia Grabówek (November 13, 1999).
SU46-039 w Kościerzynie, przed odjazdem z pociągiem osobowym 90139 do Gdyni (17.06.2000).   SU46-039 in Koscierzyna, before leaving with passenger train 90139 to Gdynia (June 17, 2000).
SU46-039 zbliża się do Rębiechowa z pociąiem osobowym 90144 z Gdyni do Kościerzyny (19.06.2000).   SU46-039 with passenger train 90144 from Gdynia to Koscierzyna, closing up to Rebiechowo passenger stop (June 19, 2000).
SU46-039 z naprawdę godnym siebie składem - 12 wagonów pociągu 65501/65521 z Wrocławia Głównego do Helu, kilka minut po opuszczeniu Pucka (08.07.2000).   SU46-039 with very long train (12 cars) 65501/65521 from Wroclaw Glowny to Hel, a moment after leaving Puck (July 08, 2000).
SU46-039 mija Rumię, z pociągiem 51522/51502 z Helu do Łodzi Kaliskiej (08.07.2000).   SU46-039 with ordinary passenger train 51522 from Hel to Gdynia (which goes further as fast passenger 51502 to Lodz Kaliska) passing Rumia (July 08, 2000).
SU46-039 wspina się na wzniesienie między Rekowem a Mrzezinem, prowadząc pociąg pasażerski z Łodzi Kaliskiej do Helu (15.07.2000).   SU46-039 going up the hill between Rekowo and Mrzezino, with passenger train from Lodz Kaliska to Hel (July 15, 2000).
SU46-039 z pociągiem osobowym 90147 z Kościerzyny do Gdyni, na szlaku pomiędzy Rębiechowem, a Gdańskiem Osową. Pociąg skończy bieg w Wielkim Kacku z powodu awarii urządzeń sterowania w Gdyni Głównej (13.06.2001).   SU46-039 with passenger train 90147 from Koscierzyna to Gdynia Glowna, between Rebiechowo and Gdansk Osowa. The train will end the ride in Gdynia Wielki Kack, because of the accident in Gdynia Glowna Osobowa (fire in switchtower) (June 15, 2001).
SU46-039 z objazdowym pociągiem pospiesznym (stąd EP07-338 za dieslem) 38209 z Krakowa Płaszowa do Koszalina, opuszcza Gdańsk Osowę (11.07.2001).   SU46-039 with detoured fast passenger train 38209 from Krakow Plaszow to Koszalin, leaving Gdansk Osowa. Unnecessary now EP07-338 is behind the diesel (July 11, 2001).
SU46-039 z pociągiem osobowym 90143 z Kościerzyny do Gdyni, odjeżdża z Rębiechowa (13.07.2001).   SU46-039 with passenger train 90143 from Koscierzyna to Gdynia, leaving Rebiechowo (July 13, 2001).
SU46-039 świeżo po rewizji w ZNTK Poznań, w lokomotywowni w Gdyni (06.04.2002).   SU46-039 after being overhauled at Poznan Overhauling Workshop, in Gdynia depot (April 06, 2002).

 

SU46-040 +1999
SU46-040 trupieje na bocznym ślepym torze w lokomotywowni Żagań. Najprawdopodobniej ta lokomotywa już teraz fizycznie nie istnieje (02.05.2000).   SU46-040 getting rusty on a side dead-ended track in Zagan depot. Probably today this locomotive doesn't exist at all, as at the beginning of the May, some units were physically cut (May 02, 2000).